Wednesday, April 30, 2014

MMS geneest MRSA

Methicilline Resistente Staphylococcus Aureus (MRSA) ook wel ziekenhuisbacterie genoemd, is wereldwijd een groot probleem. MRSA is resistent voor antibiotica (Methicilline) die worden gebruikt bij de bestrijding van stafylokokkeninfecties. Deze bacteriële infectie wordt voornamelijk opgelopen in ziekenhuizen, kleedkamers, scholen en kinderdagverblijven.

Gemiddeld 30% van de bevolking draagt deze bacterie regelmatig in de neus en op de huid. Gezonde mensen worden van deze bacterie niet ziek. Echter, bij mensen met een sterk verminderde weerstand kan de bacterie infecties veroorzaken.

MRSA bacteriën

Een groot percentage van de ziekenhuisinfecties, wordt veroorzaakt door zeer resistente bacteriën zoals Meticilline-resistente Staphylococcus aureus (MRSA) of  multidrug-resistente Gram-negatieve bacteriën.

Nieuwe resistentiemechanismen van deze bacterie maken de nieuwste generatie antibiotica ineffectief.
Het gebruik van antibiotica stimuleert juist het ontstaan van resistente ziekten.  Big Pharma medicijnen bestrijden symptomen. Kortom: Antibiotica werken niet en zijn ongezond

MMS is de meest krachtige ziektebestrijder die men ooit heeft gekend. Het is dan ook geen wonder dat MMS, MRSA succesvol bestrijdt. Vele mensen hebben MMS gebruikt en zijn van MRSA genezen.

Hieronder enkele voorbeelden:

- Ik vond MMS en Jim Humble toen mijn familie en ik besmet werdeb met de MRSA-bacterie, in de periode dat ik als tolk werkte voor artsen in een ziekenhuis in de Dominicaanse Republiek. Ik kreeg te horen dat MRSA "ongeneeslijk" was met conventionele antibiotica en andere medicijnen. Dus ging ik op het internet en vond MMS ! Wanneer je MRSA oploopt weet je dat je het hebt. Zo ziet MRSA eruit.
Gelukkig heeft MMS bij mij en mijn familie al het MRSA uit het lichaam verwijderd.

Mark S. Grenon

MRSA wordt vaak in ziekenhuizen opgelopen

- MRSA wond in 24 uur genezen
"Ik had al 5 jaar last van MRSA. 5 maanden geleden had ik een ernstige uitbraak. Na 1 week in het ziekenhuis en operaties op beide handen nam ik 4 antibiotica gedurende 10 weken. Elke keer als ik stopte met de antibiotica kreeg ik een nieuwe uitbraak. De laatste keer had ik echter een nieuwe uitbraak voordat de antibiotica op waren. Mijn MMS kwam de volgende dag. Ik nam 6 druppels en wachtte een uur. Ik nam toen 15 druppels en wachtte 4 uur en nam daarna nog eens 15 druppels. Ik stond op in de ochtend en nam nog eens 15 druppels.  Die middag vertoonden de wonden een verbetering. In de avond nam ik nogmaals 15 druppels en begon de volgende dag met protocol 1000. Hield het gas in mijn neus twee keer per dag voor een week, terwijl ik op  protocol 1000 was. Sinds lange tijd voelde ik me weer goed.

Dank je Jim."
Steve Zimmerman

Enkele andere ervaringen:

Rick 
http://www.merchantcircle.com/blogs/PatronLife.754-366-1321/2008/5/+MMS,+MRSA+staph+infection/84957 



Jonathan Grenon 

MMS: Dangerous to Staph Not to Humans, met Adam Abraham

Zie voor meer info de nieuwsletter van Jim Humble. U kunt ook voor meer gebruikservaringen de YouTube pagina van Jim Humble bezoeken.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.